Київ лідирує за темпами зростання індексу споживчих цін

Експерти сайту зі знижками та промокодами Codes, спираючись на дані досліджень та статистики, визначили перелік міст та регіонів з найбільш вираженими показниками росту індексу споживчих цін в Україні. На першому місці, що цілком очікувано, вже тривалий час знаходиться Київ. У столиці зафіксовано зростання індексу споживчих цін на рівні 102,6%. Це на 2,6% більше, ніж у Сумській області, яка наразі демонструє найменші темпи зростання ІСЦ.

В Codes звернули увагу, що при лідерстві Києва загалом Київська область демонструє відносно невисокі показники росту ІСЦ — лише 101,1%. Аналогічні цифри в Рівненській, Тернопільській та Херсонській областях. У Волинській та Чернівецькій областях цей показник всього на 0,1% вищий — 101,2%. А в Дніпропетровській, Донецькій, Луганській, Миколаївській, Закарпатській, Кіровоградській, Одеській, Харківській, Львівській та Івано-Франківській областях показники коливаються в межах 101,3–101,6% залежно від регіону.

В інших регіонах, згідно з даними про індекс цін від експертів Codes, цей показник наразі не перевищує 101%. При цьому в розрахунок не взяті тимчасово окуповані регіони України.

Загалом в Україні вже не перший рік спостерігаються доволі високі показники інфляції, насамперед через війну та складну економічну ситуацію. На початку року Нацбанк прогнозував, що до кінця 2024 року темпи інфляції становитимуть 8,6%. Пізніше, однак, прогноз було поліпшено до 8,2%.

Поки що складно говорити, чи зможе Нацбанк додатково поліпшити прогноз, адже зараз ми спостерігаємо численну кількість обʼєктивних факторів, які тією чи іншою мірою впливають на стан економіки. У тому числі складна ситуація з енергетикою, що істотно погіршує можливості для ведення бізнесу у багатьох секторах.

Зрештою представникам українського бізнесу, який націлений саме на внутрішню аудиторію, доводиться шукати шляхи ефективної конкуренції, особливо в популярних нішах. Один зі способів залучення клієнтів та їх утримання — це якраз таки різноманітні промокоди, акції, знижки та програми лояльності, які наразі тією чи іншою мірою застосовують практично всі бізнеси. Інакше ефективно конкурувати на сучасному ринку майже неможливо або ж принаймні значно складніше.

Клієнти шукають шляхи економії, і це закономірно. Тому зрештою виграє той бізнес, який може запропонувати аудиторії такі можливості, при цьому отримуючи достатню кількість прибутку для продовження бізнес-діяльності. Таким чином доводиться балансувати між ціною та потенційними прибутками, інакше зʼявляються ризики втратити навіть лояльних клієнтів, які перейдуть до конкурентів з привабливішими умовами.

Цілком ймовірно, що до кінця року ціни більшості товарів та послуг зростуть через інфляцію. Але водночас і кількість спеціальних пропозицій може збільшитися, адже український бізнес завжди зацікавлений в нарощуванні аудиторії. Тим паче в складних економічних умовах.

* на правах реклами


Джерело

Вам також може сподобатися

Більше від автора